August 10, 2010

Wedding accessories


I made them for my friend who is getting married this weekend. Her wedding dress is quite simple, so these accessories must match well with dress. I can't wait to see her with beautiful bridal outfit☆ Materials-- swarovski crystallized crystals, water pearls, silver925, handmade fimo flowers.
お友達の依頼で結婚式アクセサリーグッズを作りました。髪飾り、ネックレス、ピアス、ブレスレット、どれもクリスタルとパールを使ったのでかなり輝きが良いです。彼女のドレスはとってもシンプルなので、アクセサリーは豪華にしたいとのことだったので、かなり華やかにしました。お花はフィモ粘土で作りました☆ 式は今週末、着飾った彼女を見るのが待ち遠しいです。

No comments: